Politica De Retur
Politica de Retur & Reclamații
Conform Ordonanței nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele se returnează în termen de 14 zile calendaristice, fară penalități și fară să fie nevoie de vreo explicație, de la primirea coletului. În situația menționată mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile calendaristice de la recepția acestuia și poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs.
Potrivit prevederilor legale în vigoare, „consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice lucrătoare de la primirea produsului".
Înainte de a trimite produsul RETUR, verificați: confirmarea comenzii sau factura pe care ați primit-o pe e-mail sau în colet din partea noastră, dacă ați cumpărat produsul din magazinul nostru online, iar pe factura se regăsești E-COMMERCE SHOPPING STORES SRL. În cazul în care trimiteți un produs, pe care nu l-ați achiziționat din magazinul nostru online, nu răspundem pentru eroarea dvs. și nu vă vom returna coletul.
Aveți la dispoziție 14 zile de la depunerea cererii pentru a returna produsul la una dintre adresele noastre ( în funcție dacă este produsul defect sau nu)
Costul de expediere este plătit de către expeditor, nu acceptăm expedieri trimise cu plată ramburs.
Imediat ce departamentul de reclamații primește returul dvs, un nou produs vă fi trimis în schimb sau prețul de achiziție vă fi rambursat în termen de 14 zile lucrătoare.
Condiții generale pentru returul produselor vândute de E-COMMERCE SHOPPING STORES SRL
- Nu se acceptă produsele ambalate necorespunzător care au suferit daune în urma returnării.
- Dreptul de returnare se poate exercita doar dacă produsul înapoiat este perfect nou (așa cum a fost vândut), în cutia originala și cu toate accesoriile vândute, și nu în cazul în care prezintă urme de folosire ori a fost folosit contrar instrucțiunilor de folosire.
- Returnarea produselor se face prin curier.
- Consumatorul trebuie să se asigure că produsul returnat este protejat în timpul transportului, în cutia în care a fost primit și cu materialele care i-au asigurat protecția pe timpul transportului către acesta.
- Odată cu produsul se vor returna toate documentele însoțitoare așa cum au fost trimise de către E-COMMERCE SHOPPING STORES SRL
- Este necesară furnizarea dovezii că produsele au fost trimise către E-COMMERCE SHOPPING SRL, pentru a efectua rambursarea contravalorii, valabil doar în cazul în care firma de curierat pierde temporar sau definitiv coletul returnat către noi.
- În cazul în care produsele returnate prezintă semne de uzură sau deteriorare, ne asumăm dreptul de a nu înapoia în întregime contravaloarea acestora.
- Produsele achiziționate sub forma de set, vor fi returnate împreună.
- Pentru produsele care au beneficiat de un discount, clientul vă primi înapoi suma pe care a achitat-o beneficiind de reducere, nu suma ce reprezintă prețul real al produsului.
Daca ați ales să renunțați la un produs, vă vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, mai puțin costurile suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare/returnare în afară de tipul de livrare standard oferit de noi, fară întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua restituirea valorii produsului/produselor doar prin cont bancar, transmis de client la adresa de mail ecomshop.eu@gmail.com. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă dată cea mai apropiată.
Predați produsul/produsele, direct nouă și nu către terțe persoane, prin firma de curierat aleasă de dumneavoastră sau pusă la dispoziție de noi, fară întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
- Rambursarea contravalorii produselor se vă face în termen de 7 zile calendaristice,din momentul în care am recepționat coletul de la client.
- Taxa de transport pentru returul coletului este de 19.90 lei și este suportată de către client.
- Atenție, taxa de 19.90 lei aferentă returului este valabilă doar în cazul firmei de curierat trimise de noi pentru ridicarea coletului. În cazul în care clientul dorește returnarea produsului/produselor către noi cu o altă firmă de curierat și nu cu cea trimisă de noi, atunci clientul va avea de plătit costul perceput de firma respectivă.
- În cazul în care vă răzgândiți de la returnarea produsului/produselor vă rugam să ne anunțați cât mai repede, telefonic sau prin mail.
- Atenție, daca curierul trimis de noi nu reușește să preia coletul de la client nici după a 2 a încercare, atunci responsabilitatea returnării coletului cade în seama acestuia. Timpul până la returnarea coletului către noi, nu trebuie să depășească 14 zile calendaristice. Și în acest caz taxa de retur este suportata de către client însă aceasta se plătește atunci când este predat coletul curierului și bineînțeles odată ce ajunge coletul la noi și totul este în regula, noi vom rambursa toată valoarea comenzii inițiale.
- În cazul în care ați efectuat plata prin card bancar, nu mai este nevoie de contul IBAN. Pentru comenzile plătite cu cardul suma vă fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
În situația în care întâmpinați probleme la un produs achiziționat de la E-COMMERCE SHOPPING STORES SRL, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0725327781 sau prin intermediul adresei de email: ecomshop.eu@gmail.com
Pentru a demara procesul de retur, vă rog să ne transmiteți o solicitare scrisă pe email la adresa ecomshop.eu@gmail.com sau completând formularul de retur: https://formularreturecomm.paperform.co
Deasemenea, pentru orice informații legate de returnarea produselor vă stam la dispoziție telefonic, la același număr de telefon: 0725327781
RECLAMAȚIE PRIVIND GARANȚIA
În cazul în care produsul dvs. nu funcționează corect, puteți solicita garanția. Toate dispozitivele electronice din oferta noastră, au 12 de luni de garanție.
Garanția nu se aplică în cazul:
- loviri;
- uzură datorită utilizării;
- erori rezultate din folosirea necorespunzătoare și neglijentă a articolului.
Produsul trebuie returnat în ambalajul original și nedeteriorat, cu toate echipamentele atașate. În caz contrar, cererea vă fi respinsă sau respinsă parțial.
În cazul unei reclamații, vă rugăm să ne contactați telefonic pentru a demara procesul de retur.
În cazul schimbării produsului, contactați-ne telefonic
Costul de expediere este suportat de către client. Expedițiile cu răscumpărare nu sunt acceptate.
În cazul în care nu primim anularea în scris a comenzii în termen de 14 zile de la primirea expedierii, rambursarea sau înlocuirea nu se poate realiza.
În termen de 14 zile de la primirea declarației și a datelor dvs., produsul vă fi înlocuit sau banii vor fi returnați. Returnarea banilor se vă face automat în contul bancar pe care dvs. l-ați completat în formularul de returnare.